Skocz do zawartości
Terytorium K2
WAŻNE!
  • Niezmiernie przykro nam poinformować że z dniem 8 lipca 2018 (niedziela) serwery TK2 zostaną wyłączone (CSGO oraz TS3).
  • Dziękujemy za dotychczasowe wsparcie i wspaniałą atmosferę.
  • Pozdrawiamy Ekipa TK2
steam2.png ekipa3.png gotv4.png sb.png vip3.png fb2.png

ts3mini.png

[PL] TerytoriumK2.PL [TS3]

145.239.85.113

connect.png
Gametracker
 

 

shedy

Head Admin
  • Zawartość

    161
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana shedy w Rankingu w dniu 16 Czerwiec

shedy posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

10 Good

O shedy

Personal Information

  • Twoje konto Steam
    STEAM_0:1:50677487

Ostatnie wizyty

188 wyświetleń profilu
  1. shedy

    równi i równiejsi

    Kubuś ogarnął to nawet nie sprawdzam nic, ale Oxford jeżeli cytat jest prawdziwy to raczej zalecałbym trochę przemyśleć zestaw powitań na serwerze Zamykam.
  2. shedy

    nowe forum

    Na telefonie wyglada jak kupa. W wiekszosci mysle ze jest to z powodu logo ktore nie jest skalowane do rozdzielczosci. Reszte rzeczy zglosze jak wroce do domu I wszystko przejrze.
  3. shedy

    Serwer??

    Serwery AWP, DM i Arena 1v1 trzymały się świetnie, zawsze było na nich pełno graczy w godzinach 14-22 a w weekendy nawet i wcześniej/później. AWP trzyma się nadal, ale nagle, z dnia na dzień na DM i Arena ilość graczy drastycznie zmalała - wydaje się nam, że z powodu zmiany w regulaminie Steam co do wymiany itemów i po prostu pory roku. Wszystkie TOP 4 gry na Steam odnotowały widoczny spadek graczy w ciągu ostatniego miesiąca. A co do samego FFA - gdy ja dołączyłem do sieci to już było z nim słabo, ale przez ostatni tydzień staramy się podbić liczbę graczy i reklamujemy serwery na różnych listach itp. Dodatkowo jesteśmy w trakcie przenoszenia forum na nowy silnik i ogólnie mamy zamiar je usprawnić i polepszyć. Co się stanie nie wiadomo, pożyjemy zobaczymy EDIT: Zapomniałem jeszcze dopisać, że ogromny spadek graczy nastąpił w momencie zmiany maszyny na wiele lepszą, co wiązało się ze zmianą także IP serwera. Niestety, ale ludzie rzadko takie rzeczy sprawdzają i już nowego IP do ulubionych nie dodali.
  4. shedy

    Problem z granatami

    Chodzi o to, że wybrany jest Dodgeball - rzucanie się granatami, a dodatkowo odpala się Only Headshot? Czy runda na granaty HE + Only Headshot? Najlepszym rozwiązaniem myślę, jest zablokowanie dodatkowego odpalania się Only Headshot jeżeli grana jest runda na Dodgeball lub granaty HE, bo i tak raczej to sensu nie ma w jakiejkolwiek sytuacji.
  5. shedy

    Zeus

    No nie licząc gołębnika to nie powinien być używany. Pamiętam, że jest taki bug. Dostaje go losowo jedna osoba w którejś tam z rund tak? Jakbyśmy wiedzieli dokładnie, w której albo ogólnie więcej informacji to można by to naprawić. Co do banika to myślę, że trochę za ostro. Ludzie mogą pomyśleć, że jak dostali to mogą użyć. Raczej i tak zdarza się to tak rzadko, że nie ma z tym problemu.
  6. shedy

    Propozycje map

    04.04.2018r. Dodano mapy: de_aztec (oficjalny): http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=125438072 de_cobblestone (oficjalny): http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=205239595 de_eldorado (cs:go): http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=220552185 fy_poolday (cs:go) http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=257166103
  7. Opis Podziękowania dla: Majki - pomoc w ogarnięciu infrastruktury serwera testowego, pomoc merytoryczną, wrzucenie zmian na serwer Deasily - testowanie zmian, pomoc merytoryczną Daje'Na'Maxxxa - testowanie zmian Tym razem większe zmiany. Więcej wkrótce! Posty Lista Map i Lista Klas zostały odpowiednio zaktualizowane. Zmiany w rozgrywce - Zwiększono efektywność statystyki "Obrażenia", dodając do niej punkty będziemy zadawać więcej obrażeń niż na wcześniejszej wersji. - Od teraz wszyscy gracze CT będą otrzymywać Defuse Kit na starcie rundy. - Do wyrzucenia przedmiotu można teraz skorzystać z komendy !d (!wyrzuc dalej działa). Naprawione bugi - Snajper nie będzie już po zabiciu z AWP przy wykorzystaniu bonusowej inteligencji pokazywał, że zabił z noża (lub innej broni) jeżeli dokonamy zmiany broni po strzale w ciągu 0.1 sekundy. // i nie będzie zabierał punktów gameMe jak za kosę - Księga expa: poprawiono opis - po ostatniej aktualizacji poprawnie dawała 80 dodatkowego doświadczenia zamiast 20, ale opis był niezaktualizowany. - Tajemnica admirała: poprawiono literówkę w opisie - magazynak -> magazynek (dzięki Oxford za info!) - Komandos powinien już zawsze poprawnie zabijać jednym uderzeniem z noża (prawym przyciskiem myszy). - Nóż komandosa: posiadając ten item powinniśmy już zawsze poprawnie zabijać jednym uderzeniem z noża (prawym przyciskiem myszy). - Autodestrukcja: posiadając ten item powinniśmy już zawsze poprawnie zabijać graczy wokół nas po śmierci. - AWPSnajper: posiadając ten item powinniśmy zawsze poprawnie zabijać jednym strzałem z AWP // nikt mi nie zgłaszał, że ten item nie działa ani sam tego nie zauważyłem, ale zmieniłem w razie czego sposób jego działania analogicznie do klasy Snajper Zmiany w puli map + Dodano mapę de_cobblestone (oficjalna) + Dodano mapę de_aztec (oficjalna) + Dodano mapę de_eldorado (wersja dla CS:GO) + Dodano mapę fy_poolday (wersja dla CS:GO) Zmiany w przedmiotach - Kamuflaż: Zmiana wartości przy losowaniu siły przedmiotu 160-230 -> 110-150 // mniejsza wartość = mniejsza widoczność - Taktyczne naboje: zwiększona szansa na opróżnienie magazynku przeciwnika 10% -> 14.2% - Tajemnica zabójcy: zwiększona szansa na wyrzucenie broni przeciwnika 10% -> 14.2% Zmiany w klasach --Szturmowiec-- NOWA KLASA Inteligencja: 0 Zdrowie: 10 Obrażenia: 0 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 20 Bronie: M4A4 / P250 / Flash / Granat taktyczny / Medi-Shot Opis: Posiada granat taktyczny pokazujący przeciwników i zastrzyk leczący 50 zdrowia. Posiada umiejętność?: NIE --Infiltrator-- NOWA KLASA Inteligencja: 5 Zdrowie: 5 Obrażenia: 0 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 15 Bronie: M4A1-S / USP-S / Flash / Smoke Opis: Posiada wbudowane Buty Szturmowego - niesłyszalne kroki Posiada umiejętność?: NIE --Wspinacz-- Bronie: + Flash Zwiększono trzykrotnie bonus z inteligencji do szybkości przyciągania się liną. Zmiana maksymalnej wartości na 30/30 poziomie inteligencji: 117.5 -> 152.5 --Kangur-- Inteligencja: 0 -> 5 Zdrowie: 0 -> 5 Bronie: + Flash --Strzelec wyborowy-- Zdrowie: 0 -> 5 Kondycja: 0 -> 15 Usunięto M4A4, teraz startuje tylko z AK-47. --Obrońca-- Zdrowie: 40 -> 50 Wytrzymałość: 20 -> 30 --Snajper-- Inteligencja: 5 -> 0 Kondycja: 25 -> 20 Bronie: Deagle -> Glock Opis: Zadaje 120% -> 115% obrażeń z AWP (+inteligencja) --Saper-- Zdrowie: 20 -> 25 Bronie: Glock -> Tec-9 / + HEGrenade Zwiększone bazowe i bonusowe (od inteligencji) obrażenia min. Teraz obrażenia na 30/30 poziomie inteligencji wynoszą 125. --Demolitions-- Zdrowie: 20 -> 25 Bronie: Glock -> Five-Seven Zwiększone bazowe i bonusowe (od inteligencji) obrażenia ładunków wybuchowym. Teraz obrażenia na 30/30 poziomie inteligencji wynoszą 130. --Chemik-- Inteligencja: 10 -> 15 Zdrowie: 20 -> 30 Bronie: + HEGrenade / + Flash Zwiększone bazowe i bonusowe (od inteligencji) obrażenia beczek z chemikaliami. Teraz obrażenia na 30/30 poziomie inteligencji wynoszą 50 za jedno (z 7 możliwych) uderzeń beczki. --Wsparcie ogniowe-- Zdrowie: 5 -> 15 Wytrzymałość: 10 -> 15 Bronie: Glock -> FiveSeven / + HEGrenade / + Smoke Zwiększone bazowe i bonusowe (od inteligencji) obrażenia rakiet. Teraz obrażenia na 30/30 poziomie inteligencji wynoszą 77. --Zwiadowca-- Inteligencja: 0 -> 5 Kondycja: 30 -> 35 Bronie: + Flash Opis: Brak -> Posiada przeźroczysty model. Widoczność spada do 100 jednostek. Posiada 1/5 szansy na natychmiastowe zabicie ze scouta. --Rusher-- Obrażenia: 5 -> 10 Bronie: Glock -> P250 / + Flash / + Smoke Opis: Brak -> Posiada wbudowany Moduł Odrzutowy który ładuje się co 4 sekundy. Posiada umiejętność?: NIE -> TAK / Użycie pod !useclass Wskazówka: Przed użyciem umiejętności podskocz! Jeżeli stoisz w miejscu przeniesiesz się o zaladwie kawałek, a biegnąc praktycznie nic się nie stanie. --Komandos-- Zdrowie: 40 -> 30 Kondycja: 60 -> 55
  8. shedy

    Ekipa K2

    Aktualizacja 20.05.2018 r.
  9. shedy

    [BAN]Nocuś

    Sprawdzony. Ban zdjęty.
  10. shedy

    Problemy ogólne

    Chodzi tu o klasę Strzelec wyborowy tak? Jak dostanę dostęp do plików COD MODa to mam zamiar wywalić M4A4 z tej klasy i zostawić AK-47, a z M4A4 zrobić inną, osobną klasę. Wtedy zobaczymy czy dalej są jakieś problemy. Na razie trzeba czekać aż Majki wróci z wyjazdu świątecznego (poniedziałek 26.04).
  11. Serwer COD MOD Adres IP: 137.74.0.202:27016 Lista klas + opisy i statystyki <--- Kliknij żeby sprawdzić! Lista map <--- Kliknij żeby sprawdzić! Dział z propozycjami <--- Kliknij żeby przejść do działu! Jak zbindować korzystanie z umiejętności klasy i korzystanie z przedmiotów? Korzystanie z umiejętności klasy (!useclass): Wklejamy w konsolę | bind [klawisz] "say !useclass" | Zmieniamy [klawisz] na klawisz, pod którym chcemy mieć ten bind np. "v". Nie zapominamy o cudzysłowach " "! Przykład (ja tak korzystam) | bind t "say !useclass" | Uwaga: mój bind pod "t" uniemożliwia korzystanie z graffiti! (ja nigdy nie używam, więc mi to nie przeszkadza) Korzystanie z przedmiotu (!useitem): Wklejamy w konsolę | bind [klawisz] "say !useitem" | Zmieniamy [klawisz] na klawisz, pod którym chcemy mieć ten bind np. "c". Nie zapominamy o cudzysłowach " "! Przykład (ja tak korzystam) | bind mouse3 "say !useclass" | Uwaga: mój bind pod "mouse3" to kliknięcie scrolla na myszce. Jeżeli coś już tam macie to wasz bind się skasuje po wklejeniu tego do konsoli! Uwaga: nie każda klasa posiada aktywną umiejętność i nie każdego przedmiotu da się użyć. Jeżeli komendy wam nie działają, to najpierw upewnijcie się, że dana klasa/przedmiot posiada aktywną umiejętność! Czy mogę zostać administratorem serwera COD MOD? 1. Sprawdź regulamin: TUTAJ 2. Sprawdź wymagania na administratora: TUTAJ 3. Złóż podanie zgodnie ze wzorem: TUTAJ 4. Czekaj na odpowiedź! Gdzie mogę zgłosić się z problemem/skargą/propozycją/zauważeniem cheatera itp. itd.? Wszelkie sprawy nie wymagające natychmiastowej reakcji ze strony administracji powinny pojawiać się na forum w odpowiednim dziale odpowiedniego serwera. W przypadku nagłej, ważnej sprawy możesz zgłosić się do któregoś z administratorów, listę których znajdziesz: TUTAJ Komendy Uwaga: Podczas gry można wpisać !pomoc na czacie, komenda przeniesie nas na tę stronę. !menu, !codmenu, !autobuy - otwiera menu CodMod. !klasa, !class - wybór klasy. !klasy, !classinfo - lista klas, po wybraniu klasy wyświetla opis klasy i informacje o niej. !item, !perk - wyświetla informacje o przedmiocie, który aktualnie posiadamy. !items, !perks, !perki - lista przedmiotów, po wybraniu przedmiotu wyświetla jego opis. !wyrzuc - wyrzuca aktualnie posiadany przedmiot. !sklep, !codsklep - otwiera sklep z przedmiotami. !wymien, !wymiana, !zamien, !zamiana - wymienia przedmiot z innym graczem (wybranym z listy). W przypadku gdy wybrany gracz nie posiada żadnego przedmiotu - oddaje mu nasz przedmiot. !daj, !oddaj, !podaruj - oddaje nasz aktualnie posiadany przedmiot innemu graczowi (wybranemu z listy. !useclass - użycie zdolności klasy. Przykład co robi komenda: grając klasą Demolitions pierwsze użycie wyrzuci ładunek wybuchowy na ziemię, a drugie go odpali powodując wybuch. !useitem, !useperk - użycie aktualnie posiadane przedmiotu. Przykład co robi komenda: używa apteczki, jeżeli ową posiadamy przywracając jakąś część życia. !staty, !statystyki - dodawanie statystyk. !reset - resetuje przydzielone statystyki pozwalając na ich ponowne dodanie.
  12. Jak zbindować używanie umiejętności klas (a także inne informacje) znajdziesz w poście informacyjnym <--- Kliknij żeby zobaczyć! Szturmowiec NOWA KLASA Inteligencja: 0 Zdrowie: 10 Obrażenia: 0 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 20 Bronie: M4A4 / P250 / Flash / Granat taktyczny / Medi-Shot Opis: Posiada granat taktyczny pokazujący przeciwników i zastrzyk leczący 50 zdrowia. Posiada umiejętność?: NIE --Infiltrator-- NOWA KLASA Inteligencja: 5 Zdrowie: 5 Obrażenia: 0 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 15 Bronie: M4A1-S / USP-S / Flash / Smoke Opis: Posiada wbudowane Buty Szturmowego - niesłyszalne kroki Posiada umiejętność?: NIE Demolitions Inteligencja: 10 Zdrowie: 25 Obrażenia: 0 Wytrzymałość: 35 Kondycja: 20 Bronie: AUG / Five-Seven / HEGrenade / 2x Flash / Smoke Opis: Posiada dwa zdalnie odpalane ładunki, moc ich obrażeń (+ inteligencja) Posiada umiejętność?: TAK / użycie pod !useclass Zwiadowca Inteligencja: 5 Zdrowie: 5 Obrażenia: 10 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 35 Bronie: Scout / Tec9 / Mołotow / Flash Opis: Posiada przeźroczysty model. Widoczność spada do 100 jednostek. Posiada 1/5 szansy na natychmiastowe zabicie ze scouta. Posiada umiejętność?: NIE Wsparcie ogniowe Inteligencja: 5 Zdrowie: 15 Obrażenia: 5 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 25 Bronie: MP7 / Five-Seven / HEGrenade / Smoke Opis: Posiada dwie rakiety, moc ich obrażeń (+ inteligencja) Posiada umiejętność?: TAK / użycie pod !useclass Snajper Inteligencja: 0 Zdrowie: 0 Obrażenia: -5 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 20 Bronie: AWP / Glock Opis: Zadaje 115% obrażeń z AWP (+inteligencja) Posiada umiejętność?: NIE Chemik Inteligencja: 15 Zdrowie: 30 Obrażenia: 10 Wytrzymałość: 25 Kondycja: 25 Bronie: Bizon / FiveSeven / Flash / HEGrenade Opis: Posiada dwie beczki z chemikaliami, moc ich obrażeń (+ inteligencja) Posiada umiejętność?: TAK / użycie pod !useclass Saper Inteligencja: 10 Zdrowie: 25 Obrażenia: 0 Wytrzymałość: 25 Kondycja: 20 Bronie: P90 / Tec-9 / HEGrenade Opis: Posiada dwie miny, moc ich obrażeń (+ inteligencja) Posiada umiejętność?: TAK / użycie pod !useclass Obrońca Inteligencja: 25 Zdrowie: 50 Obrażenia: 0 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 15 Bronie: M249 / Glock / HEGrenade / 2x Flashbang / Smoke Opis: Odporny na rakiety, ładunki wybuchowe, miny oraz chemikalia Posiada umiejętność?: NIE Medyk Inteligencja: 5 Zdrowie: 30 Obrażenia: 0 Wytrzymałość: 25 Kondycja: 25 Bronie: SG556 / Glock Opis: Posiada dwie apteczki, moc ich regeneracji (+ inteligencja) Posiada umiejętność?: TAK / użycie pod !useclass Komandos Inteligencja: 0 Zdrowie: 30 Obrażenia: 0 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 55 Bronie: Deagle Opis: Posiada natychmiastowe zabicie z noża na prawym przycisku myszy Posiada umiejętność?: NIE Wspinacz Inteligencja: 5 Zdrowie: 10 Obrażenia: 5 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 15 Bronie: MAC10 / HPK2000 / Smoke / Flash Opis: Posiada linę, za pomocą której może zaczepić się na ścianach i wspiąć się po niej. Jej prędkość (+ inteligencja) Posiada umiejętność?: TAK / użycie pod !useclass Admirał Inteligencja: 0 Zdrowie: 20 Obrażenia: 0 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 20 Bronie: Famas / Glock Opis: Podwójny skok, +20hp za zabicie, pełen magazynek za zabicie Posiada umiejętność?: NIE Kangur Inteligencja: 5 Zdrowie: 5 Obrażenia: 10 Wytrzymałość: 60 Kondycja: 30 Bronie: XM1014 / P250 / Decoy / Flash Opis: Nieskończony skok (auto bunnyhop) Posiada umiejętność?: NIE Rusher Inteligencja: 10 Zdrowie: 0 Obrażenia: 10 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 55 Bronie: Nova / P250 / Flash / Smoke Opis: Posiada wbudowany Moduł Odrzutowy który ładuje się co 4 sekundy. Posiada umiejętność?: TAK / Użycie pod !useclass Wskazówka: Przed użyciem umiejętności podskocz! Jeżeli stoisz w miejscu przeniesiesz się o zaladwie kawałek, a biegnąc praktycznie nic się nie stanie. Strzelec wyborowy Inteligencja: 0 Zdrowie: 5 Obrażenia: 0 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 15 Bronie: AK-47 / Glock Opis: Brak Posiada umiejętność?: NIE
  13. Opis Zmiany wprowadzone na bazie pierwszego dnia rozgrywki na serwerze. Na zamkniętych testach z racji ograniczonej liczby osób ciężko było to wszystko wychwycić, teraz mamy już o wiele szerszy pogląd na sytuacje. Skupiamy się tu głównie na osłabieniu klas, które są zbyt mocne na ten moment, i poprawieniu tych za słabych, które nie cieszyły się zbytnio popularnością. Jak na razie balansujemy tylko statystyki. Właściciel serwera wyjeżdża na święta i ogólnie nie mamy teraz czasu na większe poprawki - po świętach spodziewamy się zdziałać o wiele więcej w bardziej "wyrafinowany" sposób Zmiany w rozgrywce/bugi - Wgrany nowy plugin z rozgrzewką: ilość pieniędzy 16000$ -> 0$, czas rozgrzewki 45s -> 30s, broń: noże. // Zablokuje to możliwość kupowania doświadczenia na rozgrzewce i utrudni zdobywanie doświadczenia i przedmiotów dopóki nie naprawimy tego w bardziej dokładny sposób. - Czas mapy: 15min -> 20min. // Średnio 3 rundy więcej. Jeżeli gracze chcą grać daną mapę to poprawi to sytuację, a jak nie chcą to wpisują "rtv" i wybierają nową. - Sklep: Doświadczenie (koszt 16000$) - losowa wartość doświadczenia 25-250 -> 50-350 - Sklep: Lotto (koszt 4000$) - losowa wartość doświadczenia 15-75 -> 50-200 Zmiany w puli map - brak Zmiany w przedmiotach - Księga expa: teraz daje 80 dodatkowego doświadczenia za zabicie (wcześniej 20) - Tajemnica zabójcy: szansa na wyrzucenie broni przeciwnika 25% -> 10% - Taktyczne naboje: szansa na opróżnienie magazynku przeciwnika 25% -> 10% - Notatki kapitana: przedmiot usunięty Zmiany w klasach - Admirał: Wytrzymałość: 20 -> 0 - Snajper: Wytrzymałość 20 -> 10, Zdrowie 20 -> 0, Obrażenia 0 -> -5 - Medyk: Kondycja 15 -> 25, Zdrowie 20 -> 30, Wytrzymałość 20 -> 25, Inteligencja 0 -> 5 - Saper: Kondycja 5 -> 20, Zdrowie 0 -> 20, Wytrzymałość 20 -> 25, Inteligencja 0 -> 10 - Demolitions: Kondycja 15 -> 20, Zdrowie 10 -> 20, Wytrzymałość 30 -> 35, Inteligencja 0 -> 10 - Chemik: Kondycja 15 -> 25, Wytrzymałość 20 -> 25, Inteligencja 0 -> 10, Obrażenia 5 -> 10 - Wspinacz: Kondycja 10 -> 15, Zdrowie 5 -> 10, Inteligencja 0 -> 5, Obrażenia 0 -> 5 - Obrońca: Kondycja 0 -> 15, Zdrowie 30 -> 40, Wytrzymałość 0 -> 20 - Kangur: Obrażenia 0 -> 10 - Zwiadowca: Obrażenia 5 -> 10, - Wsparcie ogniowe: Kondycja 0 -> 25, Zdrowie 0 -> 5, Inteligencja 0 -> 5, Obrażenia 0 -> 5 - Rusher: Obrażenia 0 -> 5, Wytrzymałość 0 -> 5 - Strzelec wyborowy - brak zmian - Komandos - brak zmian
  14. shedy

    [Aktualne Wyniki] Turniej TK2

    Z tego co wiem któryś z Head Adminów już się tym zajmuje.
  15. shedy

    LOSOWY VIP

    Kiedyś to było i zastąpiliśmy właśnie możliwością wypróbowania VIPa. W związku z tym, że trzeba by zrobić osobną flagę dla takiego VIPa, który nie ma dostępu do wszystkiego i możliwością pobugowania się pluginów po jego usunięciu na zakończenie mapy też jestem na nie. Za dużo roboty a za mało to daje żeby miało sens w moim mniemaniu.
×