Skocz do zawartości
Terytorium K2
WAŻNE!
  • witamy na forum TK2 z silnikiem IP.Board!
  • logowanie za pomocą "starego" loginu i hasła
  • nic nie trzeba zmieniać!
  • zapraszamy na nowy serwer COD MOD!
steam2.png ekipa3.png gotv4.png sb.png vip3.png fb2.png

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [FFA][128TR]

137.74.0.202:27015

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
GameMe

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [COD MOD][128TR]

137.74.0.202:27016

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
GameMe

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [AWP][128TR]

137.74.0.202:27017

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
GameMe

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [DM][128TR]

137.74.0.202:27018

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
GameMe

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [1v1][128TR]

137.74.0.202:27019

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
1v1 Stats

ts3mini.png

[PL] TerytoriumK2.PL [TS3]

ts3.terytoriumk2.pl

connect.png
Gametracker
Prośba o kanał TS

 
Majki

CS:GO - Aktualizacje Maj 2018

Rekomendowane odpowiedzi

CS:GO - Aktualizacja 01.05.2018

 

DŹWIĘK:

 

- Domyślnie włączono bezpośredni odczyt plików dźwiękowych z dysku, przez co pamięć cache audio nie jest już potrzebna. W razie problemów można przywrócić stary sposób odczytu plików dźwiękowych, za pomocą komendy snd_disable_legacy_audio_cache 0.

- Odgłosy przeładowywania broni od tej pory będą się przemieszczać wraz z zawodnikami (wcześniej po prostu się odtwarzały, w miejscu, gdzie dany zawodnik przeładował broń).

- Naprawiono exploit związany z urządzeniami audio powodujący anulowanie dźwięków.

 

ROZGRYWKA:

 

- Zastąpiono dedykowane animacje chodzenia terrorystów z MAC-10, MP-7 oraz MP-9 alternatywną wersją, w których zawodnicy trzymają broń oburęcznie, w celu ułatwiania rozpoznawania co trzymają w rękach. Stara wersja animacji zbyt przypominała animację trzymania noża. Nową można podejrzeć w tym miejscu

 

MAPY:

 

Shortnuke

 

- Dodano więcej punktów odrodzeń dla każdej ze stron.

- Naprawiono przenikanie tekstur w wentach.

- Dodano stałe tło do górnej części żółtej skrzyni w punkcie podłożenia bomby.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

CS:GO - Aktualizacja 05.05.2018

 

RÓŻNE:

 

- Poprawiono stabilność w wykrywaniu kolizji fizyki na przesuniętych płaszczyznach.
- Naprawiono problem z pokazywanie się naklejek na broni podczas gry.
- Naprawiono pliki MP3, które będąc wbudowane w mapę nie działały.
- Usunięto polecenie “legacy audio cache“.

 

SDK:

 

- Podczas ładowania mapy w trybie deweloperskim “developer 1” silnik wyświetli ostrzeżenie DISP_VPHYSICS, które dotyczy płaszczyzn z powierzchniami kolizyjnymi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

CS:GO - Aktualizacja 21.05.2018

 

RÓŻNE:

 

- Poprawiono zachowanie bomby tuż przed rozbrojeniem lub jej wybuchnięciem, co ma na celu uniknięcie sytuacji, w których bomba rozbrojona w ostatniej chwili i tak wybuchała.

- W sytuacji, gdy bomba została rozbrojona w dokładnie tym samym momencie, w którym miała wybuchnąć, będzie zawsze uznawana za rozbrojoną.

- Gracze posiadający konta Prime będą otrzymywać specjalne ostrzeżenia w poczekalni z innymi kontami Prime, których Trust Factor potencjalnie wpływałby na jakość rozgrywki.

 

ROZGRYWKA:

 

- Ogólne poprawki dźwięków otoczenia.

- Poprawiono efekt pogłosu, aby lepiej odzwierciedlał geometrię mapy.

- Ulepszono dźwięk niszczenia krat wentylacyjnych i powiększono obszar ich słyszalności.

- Utworzono nowy hitbox szyi dla modelów postaci. Pociski, które uderzą w głowę postaci przez szyję, będą uznawane za headshoty.

- Usprawniono działanie przycisku “Użyj” przy podnoszeniu broni z ziemi.

 

NUKE:

 

- Optymalizacja dla niskich ustawień graficznych.

- Zablokowano widoczność pomiędzy silosami w strefie detonacji A.

  • Przeniesiono zmiany z ShortNuke:
    • Usunięto toxic.
    • Usunięto przewód wentylacyjny do strefy detonacji B.
    • Przeniesiono skrzynie na B tak, aby nie było możliwe z tej pozycji ustawienie się z widokiem na rampę.
    • Dodano wypełnione żółte tło za platformą na B.
    • Wygładzono movement postaci w niektórych miejscach.

OVERPASS:

 

- Obniżono głośność dźwięków otoczenia.

- Dodano kolizje granatów i postaci przy płotku obok łącznika.

- Usunięto dziwny cień padający podczas zbliżania się do przejścia do strefy detonacji B od strony terrorystów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

CS:GO - Aktualizacja 23.05.2018

 

RÓŻNE:

- Naprawiono panel końcowy, który czasami dla graczy dołączających do serwera w połowie rundy pokazywał, że bomba została rozbrojona 0.000 sekundy przed wybuchem.

- Naprawiono uszkodzone materiały na modelach Leet Crew.

DŹWIĘK:

- Przyciszono otoczenie oraz dźwięki na mapie Nuke.

- Naprawiono dźwięk w USP oraz M4A1-S, który na pewną odległość był niesłyszalny

- Przyciszono śmigłowiec.

- Efekt echa został zmniejszony w AK47 oraz Glock’u

- Dodano komendę umożliwiającą włączenie echa w M4A1-S.

- Usunięto dźwięk wody w fontannie na Overpassie.

- Naprawiono dźwięk lądowania, który na pewną odległość był niesłyszalny

- Naprawiono dźwięk otwierania oraz zamykania się drzwi na Cache.

SDK:

- Naprawiono narzędzia vbsp oraz hlmv.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×