Skocz do zawartości
Terytorium K2
WAŻNE!
  • witamy na forum TK2 z silnikiem IP.Board!
  • logowanie za pomocą "starego" loginu i hasła
  • nic nie trzeba zmieniać!
  • zapraszamy na nowy serwer COD MOD!
steam2.png ekipa3.png gotv4.png sb.png vip3.png fb2.png

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [FFA][128TR]

137.74.0.202:27015

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
GameMe

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [COD MOD][128TR]

137.74.0.202:27016

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
GameMe

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [AWP][128TR]

137.74.0.202:27017

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
GameMe

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [DM][128TR]

137.74.0.202:27018

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
GameMe

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [1v1][128TR]

137.74.0.202:27019

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
1v1 Stats

ts3mini.png

[PL] TerytoriumK2.PL [TS3]

ts3.terytoriumk2.pl

connect.png
Gametracker
Prośba o kanał TS

 
Majki

CS:GO - Aktualizacje Październik 2017

Rekomendowane odpowiedzi

CS:GO - Aktualizacja 06.10.2017

PERFECT WORLD:

 

– wprowadzono podwójne potwierdzenie zakupu w UI, by wyeliminować podwójne zakupy.

 

ROZGRYWKA:

 

– granat dymny ma od teraz 10 jednostek i ma to pomóc w zredukowaniu luk powstałych przy płomieniach, które blokowały detonacje.

– dodane niewielkie zmiany poprawiające przewidywalność kolizji na trudnych terenach jak schody czy krawędzie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

CS:GO - Aktualizacja 19.10.2017

ROZGRYWKA:

 

- dodano odświeżoną wersję mapy de_dust2.

- poprawiono siatkę nawigacyjną dla botów na de_inferno.

 

DŹWIĘKI:

 

- dodano unikatowe dźwięki lądowania na wszystkich najczęstszych powierzchniach.

- dodano unikatowe dźwięki podnoszenia broni, granatów oraz amunicji.

- dodano unikatowe dźwięki kolizji pocisków z pojazdami i beczkami.

- zbalansowano poziom dźwięku zestawów muzycznych, tak aby mniej wyróżniały się z ogólnego poziomu głosu gry.

- poprawiono jakość algorytmu HRTF.

 

INNE:

 

- Oferty specjalne na Kapsułę z Naklejkami Perfect World oraz Kapsułę z Graffiti Perfect World są dostępne teraz na całym świecie,

- Dodano mapowanie normalnych dla noży z rodziny Autotronika.

- Naprawiono przypadki oślepiania graczy przez granaty błyskowe znajdujące się poza polem widzenia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

CS:GO - Aktualizacja 21.10.2017

 

DUST2:

 

- naprawiono niepojawiające się słońce.

- wyrównano nawierzchnie przy wyjściu z punktu odrodzenia antyterrorystów, aby umożliwić rzucanie granatów dymnych w to miejsce z x-boxa.

- usunięto oznaczenie taksówki z niektórych samochodów.

- zmieniono malowanie tuneli w celu poprawienia widoczności.

- dodano okiennice nad galerią w celu ułatwienia rzucania granatów.

- poprawiono błyszczące modele antyterrorystów na niskich ustawieniach graficznych.

- zmieniono intensywność mgły.

- poprawiono widoczność zawodników na środku mapy.

- poprawiono model kolizyjny zasłon na B.

- naprawiono nieodpowiednie dźwięki powierzchni na zasłonach na B.

- poprawiono poruszanie się przy krawędziach.

- naprawiono penetrację ścian w niektórych budynkach.

- dodano blokady granatów w punkcie odrodzenia antyterrorystów.

- umożliwiono regularne wskakiwanie na ścianki przed tunelami.

- poprawiono pewną liczbę niewyrównanych modeli.

- naprawiono nakładające się na siebie beczki na midzie.

- naprawiono kilka blokujących skrzynek na A.

- wyrównano ścianę za samochodem na A.

- poprawki na rampie CT.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

CS:GO - Aktualizacja 25.10.2017

 

DŹWIĘKI:

 

- Dodano nowy system rozpraszania (okluzji) dźwięków. Nowy model ma bardziej realistycznie oddawać dźwięki przechodzące przez oraz naokoło różnych materiałów w drodze do gracza. Zamiast zwyczajnej regulacji głośności dźwięków, różne materiały będą różnie zniekształcać dźwięki. Docelowo opcja ta, będzie włączona domyślnie dla wszystkich użytkowników. Na ten moment w ramach testów, musimy włączyć ją sami używając komendy snd_occlusion 1.

- Poprawiono błąd, gdzie niektóre dźwięki odtwarzały się dwukrotnie w trybie obserwatora.

 

DUST2:

 

- Poprawiono wydajność na komputerach niskiej oraz średniej klasy.

- Usunięto okna oraz markizę na gali w celu poprawienia widoczności.

- Przesunięto markizę drzwi na short’cie w celu ułatwienia poruszania się.

- Naprawiono szczelinę w skrzyniach w dolnym tunelu.

- Usunięto okna z shorta w celu poprawienia widoczności.

- Usunięto worek ze zbożem z A.

- Usunięto markizy z Longa.

- Poprawiono kolizje granatów przy kamiennych wykończeniach.

- Naprawiono pokój przy punkcie odrodzenia antyterrorystów pochłaniający bronie.

- Przeniesiono okna i rynny sprzed rampy CT na shorta.

- Poprawiono odległość po której znikają beczki na midzie.

- Rozjaśniono kilka okien w celu poprawienia widoczności.

- Zmniejszono szum oraz kontrast niektórych tekstur w celu poprawienia widoczności.

- Doprecyzowano śmietniki przed tunelami.

- Ustawiono wartość ‘surfaceproperty’ samochodów na ‘metalvehicle'.

- Poprawiono widoczność w picie.

- Usunięto drzwi przy salonie.

- Poprawiono zaszumiałe ściany w tunelach dla poprawienia widoczności.

- Poprawiono widoczność na platformie na B.

- Zwiększono kontrast niektórych zasłon na B.

- Usunięto miejsce na platformie B, gdzie gracz mógł się zablokować.

- Poprawiono radar, żeby lepiej oddawał budynki na B.

- Poprawiono przesunięcie obok pita.

- Dodano kilka dachów widocznych przy boostowaniu się.

 

RÓŻNE:

 

- Przekazywanie logów po HTTP zawiera nowy nagłówek “X-Server-Instance-Token” zawierający unikalny identyfikator serwera, token oraz lokalne IP.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

CS:GO - Aktualizacja 28.10.2017

 

DUST2:

 

- Zwiększone wartości penetracji drewnianych drzwi. (zabijają dwa strzały w ciało z AWP lub siedem strzałów w ciało z AK)

- Wygładzono grunt dla lepszej przewidywalności granatów.

- Poprawiono kolory cieni.

- Poprawiono poruszanie się po schodach na gali.

- Poprawiono okno na B, tak żeby wyeliminować cień przypominający głowę.

 

RÓŻNE:

 

- Poprawiono błąd z dźwiękiem powodujący odgrywanie dźwięku na złych pozycjach lub głośności.

- Poprawiono renderowanie modeli, żeby nie pojawiały się artefakty.

- Usunięto ostrzeżenie o DVR, ponieważ może to wyłączyć w opcjach Windowsa.

- Naprawiono rzadki problem z nowym modelem dźwięku.

- Dodano interfejs do śledzenia turnieje Minor.

- Poprawiono działanie vrad.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×