Skocz do zawartości
Terytorium K2
WAŻNE!
  • witamy na forum TK2 z silnikiem IP.Board!
  • logowanie za pomocą "starego" loginu i hasła
  • nic nie trzeba zmieniać!
  • zapraszamy na nowy serwer COD MOD!
steam2.png ekipa3.png gotv4.png sb.png vip3.png fb2.png

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [FFA][128TR]

137.74.0.202:27015

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
GameMe

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [COD MOD][128TR]

137.74.0.202:27016

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
GameMe

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [AWP][128TR]

137.74.0.202:27017

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
GameMe

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [DM][128TR]

137.74.0.202:27018

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
GameMe

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [1v1][128TR]

137.74.0.202:27019

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
1v1 Stats

ts3mini.png

[PL] TerytoriumK2.PL [TS3]

ts3.terytoriumk2.pl

connect.png
Gametracker
Prośba o kanał TS

 
Majki

CS:GO - Aktualizacje Listopad 2017

Rekomendowane odpowiedzi

CS:GO - Aktualizacja 01.11.2017

 

ROZGRYWKA:

 

- dodano akcenty świąteczne (Halloween).

 

DŹWIĘKI:

 

- włączono nowy system rozpraszania dźwięków (okluzji) dla wszystkich graczy.

- domyślnie ustawiono wszystkim graczom wyjście audio na słuchawki stereofoniczne (HRTF).

 

INNE:

 

- dla serwerów dodano komendę sv_load_forced_client_names_file. Uruchamianie serwerów turniejowych z plikiem +sv_load_forced_client_names_file

pozwoli na podmianę nicków zawodników na serwerze z ustawionych przez graczy na oficjalne.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

CS:GO - Aktualizacja 09.11.2017

 

DUST2:

 

- zwiększono jaskrawość (luminancję) o 20% dla wszystkich materiałów i modeli Kasbah (piaskowych) by zwiększyć ich widoczności.

- naprawiono brakujące tekstury na krawędziach niektórych plandek.

- naprawiono flashbangi, które nie oślepiały zawodników przez ogrodzenia siatkowe.

- naprawiono krawędzie wokół okna, które powodowały błędy przy rzucaniu cienia.

- skorygowano poziom penetracji drzwi drewnianych.

- naprawiono wartości obrażeń zadawanych przez ścianę w Mechanique Generale.

- naprawiono poświatę przy wejściu na spawn CT.

- wygładzone krawędzie kamieni ustawionych na mid.

- naprawiono niektóre modele, które były osadzone w ziemi.

- poprawiono tekst ekranu ładowania.

- skorygowano tekstury na bombsite B, które pozwalały zobaczyć stopy gracza.

 

AUDIO:

 

- usprawniono ustawienia dźwięku, aby ujednolicić doświadczenia graczy. Zastąpiono HRTF i system rozpraszania dźwięków (okluzja) opcją 3D Audio Proccesing,

aby pomóc osiągnąć kompatybilność graczom, którzy mają problemy z ustawienie dźwięku na swoim sprzęcie audio.

- dodano komendę voice_player_volume, która umożliwia dostosowywanie poziomu głośności w rozbiciu na poszczególnych graczy.

 

ROZGRYWKA:

 

- Usunięto akcenty świąteczne (Halloween).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

CS:GO - Aktualizacja 14.11.2017

 

CSGO:

 

- zamknięto Operację Hydra.

 

ROZGRYWKA:

 

- dodano Wingman oraz Flying Scoutsman do aktywnych trybów gry.

- wprowadzono zmiany w trybie “Skrzydłowy”.

- dodano oddzielne rangi dla trybu Skrzydłowy, dla lepszego wyszukiwania gier.

- dodano możliwość doboru map.

- dodano pokoje “Pobliskich graczy” w systemie “Skrzydłowy”.

- przeniesiono wyścig zbrojeń oraz rozbiórki do Gier Wojennych.

- od teraz gry wojenne posiadają maksymalnie 12 graczy.

- niewielka zmiana w hitbox głowy modeli Leet Crew.

 

MAPY:

 

- zaktualizowano mapy w systemie turniejowym, od teraz dostępnie mapy to: Mirage, Cache, Inferno, Overpass, Cobblestone, Train, Nuke, Dust II, Canals, Office i Agency.

- zaktualizowano mapy dostępne w trybie uproszczonym oraz dodano do puli Dust2.

- Delta Delta Defusal (Mirage, Austria, Inferno, Shipped, Cache)

- Defusal Group Sigma (Cobblestone, Train, Overpass, Nuke, Canals)

- zakładnicy (Agency, Insertion, Office, Italy, Assault)

 

PRIME:

 

- system matchmaking od teraz będzie domyślnie używał współczynnika zaufania (Trust Factor). Stary system – Prime nadal będzie można używać, jednak tylko przez ograniczony czas.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

CS:GO - Aktualizacja 21.11.2017

 

RÓŻNE:

 

- Zaktualizowano do najnowszej wersji biblioteki “SteamNetworkingSockets”, aby lepiej obsługiwać przekazywanie połączeń.

- Naprawiono regresję, w której systemy cząsteczek z map Dust oraz Aztec nie wczytywały się na innych mapach.

- Zaktualizowano wygląd rang.

 

SDK:

 

- Poprawiono błąd z kompilacją map.

- Dodano plik źródłowy mapy de_dust2_zoo dla osób, które zajmują się tworzeniem map.

 

rang12.thumb.png.7b9f4c532f6fe388d1ddece92c2851fd.png

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

CS:GO - Aktualizacja 29.11.2017

 

AUDIO:

 

- poprawiono wydajność dźwięku 3D. Dźwięk pozycyjny lepiej reaguje przy dynamicznych ruchach.

 

GRY WOJENNE:

 

- gracze mogą teraz wybierać spośród trzech map podczas głosowania na koniec meczu w grach wojennych.

- dodano możliwość konfiguracji głosowania w celu uproszczenia zarządzania serwerami społeczności War Games.

 

RÓŻNE:

 

- logi serwera HTTP będą od teraz zawierać poprawne znaczniki czasu.

- poprawiono wydajność serwerów w momencie dołączania nowego zawodnika do serwera.

- naprawiono sporadycznie występujące “crashe” wpływające na oficjalne serwery gier.

- naprawiono trzy sekundowe opóźnienie w transmisji GOTV+.

- zoptymalizowano SSE4 w tabelach sieciowych w celu zmniejszenia utrudnień dla serwerów przy połączeniu nowego gracza.

- wyjściowe konsoli serwera gry mogą być teraz oznaczane znacznikiem czasu przez komendę “con_timestamp”.

 

WSPÓŁCZYNNIK ZAUFANIA:

 

- zaktualizowany algorytm zaufania oparty na danych i opiniach graczy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×