Skocz do zawartości
Terytorium K2
WAŻNE!
  • witamy na forum TK2 z silnikiem IP.Board!
  • logowanie za pomocą "starego" loginu i hasła
  • nic nie trzeba zmieniać!
  • zapraszamy na nowy serwer COD MOD!
steam2.png ekipa3.png gotv4.png sb.png vip3.png fb2.png

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [FFA][128TR]

137.74.0.202:27015

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
GameMe

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [COD MOD][128TR]

137.74.0.202:27016

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
GameMe

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [AWP][128TR]

137.74.0.202:27017

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
GameMe

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [DM][128TR]

137.74.0.202:27018

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
GameMe

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [1v1][128TR]

137.74.0.202:27019

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
1v1 Stats

ts3mini.png

[PL] TerytoriumK2.PL [TS3]

ts3.terytoriumk2.pl

connect.png
Gametracker
Prośba o kanał TS

 
Majki

CS:GO - Aktualizacje Grudzień 2017

Rekomendowane odpowiedzi

CS:GO - Aktualizacja 02.12.2017

 

DŹWIĘK:

 

- Dźwięki podkładania oraz rozbrajania bomby przy włączonym kwadrofonicznym dźwięku przestrzennym są wyraźniejsze.

- Naprawiono błąd, który umożliwiał całkowite wyłączenie dźwięków otoczenia.

 

RÓŻNE:

 

- Włączono optymalizację SEE4 dla tabel łańcuchów oraz dodano komendę “-nosse4” pozwalającą wyłączyć SEE4.

- Komenda “find” od teraz umożliwia jednoczesne wyszukiwanie wielu haseł. Np. komenda “find decal r_” pozwoli znaleźć komendy jak i zmienne zawierające zarówno “r_” jak i “decal”

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

CS:GO - Aktualizacja 20.12.2017

 

MAJOR ELEAGUE BOSTON 2018:

 

- drużynowe naklejki, graffiti oraz naklejki z autografem są już dostępne do kupna na Rynku Społeczności lub w wielkich 50 częściowych paczkach na Steamie. Połowa dochodu ze sprzedaży trafia bezpośrednio do zawodników oraz organizacji biorących udział w turnieju w Bostonie.

- naklejki drużynowe mogą zostać wykorzystane podczas Drużynowego Pick’em Challenge.

- pierwszą fazę turnieju możemy obstawiać już teraz, czas mamy aż do rozpoczęcia meczów.

- faza grupowa dostępna będzie tuż po zakończeniu pierwszej fazy. Zablokowana także w momencie rozpoczęcia pierwszych meczów grupowych.

- faza pucharowa otwarta do obstawiania będzie po zakończeniu fazy grupowej. Zablokowana będzie w momencie rozpoczęcia pierwszego ćwierćfinału.

 

ŚWIĘTA:

 

- rozpoczęto świąteczne wydarzenie.

- przywrócono możliwość rozdawania prezentów.

 

RÓŻNE:

 

- naprawiono możliwość hostowania prywatnego serwera Gier Wojennych w przypadku, kiedy poczekalnia ustawiona jest na prywatną.

- logi serwerów turniejowych mogą teraz zawierać informacje dotyczące upuszczonych oraz podniesionych przedmiotów używając zmiennej mp_logdetail_items.

- serwery będą teraz zapisywać nicki graczy, pomijając znaki spoza tablicy ASCII.

- naprawiono nieprzetłumaczone powiadomienia o błędach związanych z brakiem połączenia z serwerem innych graczy.

- naprawiono kilka błędów powodujących zamykanie gry.

- poprawiono parsery niedziałające ze względu na ostatnie aktualizacje GOTV.

 

ROZGRYWKA:

 

- wprowadzono do testowania nowy model rozrzutu shotgunów, możliwy do wypróbowania na prywatnych serwerach przy zastosowaniu zmiennej weapon_accuracy_shotgun_spread_patterns 1. Valve przy okazji nas prosi o odczucia związane z nowym systemem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×