Skocz do zawartości
Terytorium K2
WAŻNE!
  • witamy na forum TK2 z silnikiem IP.Board!
  • logowanie za pomocą "starego" loginu i hasła
  • nic nie trzeba zmieniać!
  • zapraszamy na nowy serwer COD MOD!
steam2.png ekipa3.png gotv4.png sb.png vip3.png fb2.png

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [FFA][128TR]

137.74.0.202:27015

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
GameMe

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [COD MOD][128TR]

137.74.0.202:27016

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
GameMe

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [AWP][128TR]

137.74.0.202:27017

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
GameMe

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [DM][128TR]

137.74.0.202:27018

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
GameMe

csgo.png

[PL] TerytoriumK2.PL [1v1][128TR]

137.74.0.202:27019

connect.pnglogo-vote-32x32.png
Gametracker
1v1 Stats

ts3mini.png

[PL] TerytoriumK2.PL [TS3]

ts3.terytoriumk2.pl

connect.png
Gametracker
Prośba o kanał TS

 
Majki

CS:GO - Aktualizacje Marzec 2018

Rekomendowane odpowiedzi

CS:GO - Aktualizacja 01.03.2018

 

RÓŻNE:

 

- Smugi wystrzałów będą teraz widziane w widoku pierwszej osoby.

- W broniach, które tworzą smugę co kilka wystrzelonych nabojów, będzie się zawsze pojawiać przy pierwszym wystrzale.

- Viewmodel reaguje teraz na odrzut oraz aimpunch. Można wyłączyć komendą viewmodel_recoil 0.

- Dodano komendę (tylko gdy sv_cheats 1), która powoduje poruszanie się celownika zgodnie ze wzorem odrzutu – cl_crosshair_recoil.

- Kilka napraw związanych z adresami i stabilnością.

- Dodano nowe miejsce na pobieranie powtórek aby ułatwić tę czynność użytkownikom Perfect World.

- Dodano szczegółowe informacje gry wyświetlane znajomym.

- Komenda snd_stream będzie bardziej efektywna.

- Poprawiono działanie snd_stream na Linuxie.

 

CANALS:

 

- Dodano osłonę na tyłach obszaru bombowego A.

- Obniżono wodę w tunelu.

- Usunięto daszek i poprawiono strukturę alejki.

- Powiększono podest schodów na dworze.

- Naprawiono dziurę w dachu obszaru bombowego B.

- Dodano schody po lewej stronie schodów CT.

- Naprawiono kilka błędów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

CS:GO - Aktualizacja 08.03.2018

SKRZYDŁOWY:

 

- System Overwatch od tej pory przyjmuje zgłoszenia z trybu skrzydłowy.

 

RÓŻNE:

 

- Game State Integration może teraz przekazywać wszystkie informacje o granatach i ogniu rozprzestrzeniającego się na mapie po włączeniu opcji “allgrenades” “1”.

- Wprowadzono kilka poprawek lokalizacyjnych dla różnych języków.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

CS:GO - Aktualizacja 23.03.2018

 

ROZGRYWKA:

 

Wprowadzono zmiany do Negeva:

 

- Zwiększono celność przy strzelaniu krótkimi seriami.

- Nieco zmniejszono okres odzyskiwania pełnej celności.

- Cenę zmniejszono do 1700 dolarów.

- Zmniejszono penetrację pancerza.

- Prędkość poruszania się podczas strzelania została zauważalnie zmniejszona.

 

RÓŻNE:

 

- Naprawiono błąd związany z kolekcjami Warsztatu Steam występujący przy usuwaniu mapy z kolekcji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

CS:GO - Aktualizacja 30.03.2018

 

RÓŻNE:

 

- naprawiono czterokanałowy dźwięk przestrzenny.

- naprawiono błąd, który powodował zapętlanie niektórych dźwięków.

- naprawiono rzadki błąd powodujący, że obserwatorzy meczu mogli usłyszeć dźwięki chodzenia po wodzie od graczy, którzy stąpali po suchej nawierzchni.

- przedmioty CS:GO otrzymane poprzez wymianę z innym użytkownikiem nie mogą zostać poddane kolejnej wymianie przez kolejnych 7 dni.

 

SDK:

 

- dodano obsługę równomiernego skalowania statycznych modeli przedmiotów w celu zmiany rozmiaru statycznych przedmiotów

dostosuj „uniform scale override” lub użyj shift+mousewheel w Hammer 3D.

 

MAPY:

 

Nuke:

 

- drzwi zostały nieco cofnięte, by dać lepszy kąt widzenia na kurnik.

- zmieniono geometrię dźwignicy, by usunąć dziwne pozycjonowanie.

- wygładzono poruszanie się na dachu w pobliżu spawnu TT.

- zmieniono kolor nowych skrzyń na bombsite B.

- zmieniono kolor małych czerwonych skrzyń na polu po stronie TT.

- dodano osłonę z tyłu pomieszczenia z drzwiami.

 

Dust2:

 

- usunięto jednostronnego wallbanga ze spawna CT w kierunku galerii.

- naprawiono niewielkie błędy.

- poprawka do exploita mip bias.

 

Canals:

 

- otwarto lobby B w kierunku schodów.

- uproszczono geometrię wokół bombsite'u B dla lepszego poruszania.

- zablokowano „niewidoczny” obszar na bombsite A.

- naprawiono kilka pixelwalkingów.

- naprawiono niewielkie błędy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×