NASZE SERWERY:



[PL] TerytoriumK2.PL [FFA][128TR]

137.74.0.202:27015

GameMe

[PL] TerytoriumK2.PL [D2/MIR/CACHE][128TR]

137.74.0.202:27016

Gametracker
GameMe

[PL] TerytoriumK2.PL [AWP][128TR]

137.74.0.202:27017

Gametracker
GameMe

[PL] TerytoriumK2.PL [DM][128TR]

137.74.0.202:27018

Gametracker
GameMe

[PL] TerytoriumK2.PL [1v1][128TR]

137.74.0.202:27019

Gametracker
1v1 Stats

[PL] TerytoriumK2.PL [TS3]

ts3.terytoriumk2.pl

Gametracker
Prośba o kanał TS


Pozostało do IEM oraz zlotu TK2 w Katowicach!

Zapisywanie top10 gameMe, opinia odnoście puli map i VIPów

Zapisywanie top10 gameMe, opinia odnoście puli map i VIPów

Postprzez shedy » 25 sty 2018, o 23:33

Zapis top10 gameMe

Dobrym pomysłem zachęcającym graczy do wbijania rankingu na serwerach TK2 byłoby zapisywanie gdzieś, czy to na forum czy w jakiejś zakładce, top10 z każdego serwera. Każdy mógł by sobie wtedy spojrzeć, dzięki czemu bycie w topce graczy miałoby więcej prestiżu i było czymś permamentnym, aktualnie po 3 miesiącach nadchodzi reset i nic z tego nie ma. Taki ot, mały dodatek, a całkiem przyjemny.

Mapy

Druga sprawa to moja opinia na temat map. Nie mam tu wiele do gadania jak na razie, bo sam się tym nie zająłem, ale mam zamiar na dniach. Mianowicie uważam, że na serwerze za dużo jest map typu Lego(1) i map sobie podobnych(2).

(1) Mapy typu Lego mają, tu moja skromna opinia, daremną kolorystykę. Z racji tego, że jest ich aktualnie w puli map chyba więcej niż innych typów, robi się to nudne i uciążliwe. Fajnie byłoby zostawić tylko te najlepsze (lego_2k16 - moja ulubiona mapa na całym serwerze ever <3), a resztę sobie darować i zastąpić innymi - jak będzie pozytywny odzew to chętnie poszukam i potestuje jakieś mapy na miarę moich możliwości.

(2) Mapy do siebie podobne - granie awp_india w 5 różnych wydaniach nie ma sensu, różnią się od siebie prawie niczym, to samo te wszystkie minecrafty i lego. Mamy rampę (ewentualnie dwie), można biec dołem z lewej i prawej, na środku wieża. Brzmi znajomo? 90% map tak wygląda. Niby mają sens na serwerze AWP, ale na przykładzie wspomnianej przeze mnie mapy lego_2k16 - można zrobić to lepiej.

Dlaczego lego_2k16 jest wg mnie świetna? Bo daje więcej pola do popisu, coś zmienia w standardowym układzie i pozwala podjąć duel z innymi graczami w różnych miejscach. Zajmowanie góry jest ryzykowne, ale jak już to zrobimy mamy kontrolę nad mapą i możemy karać tych, co idą na łatwiznę. Na całej reszcie map mamy to samo ustawienie, góra polega na tym kto szybciej strzeli albo ile tam osób pójdzie. Dodatkowo, z racji istnienia VIPów mamy problem, gdy rzuci się molotov na górę - nic nie da się na to poradzić i jedna drużyna może porobić drugą bo tamci tracą kontrolę nad mapą.

VIP - przywileje

A no właśnie VIPy, niektóre osoby pewnie znają mnie z tego jak na nie narzekam. Uważam, że CS jako gra typu competetive nie powinna nigdy dawać jednemu graczowi przewagi nad drugim. Wygrywać ma się skillem, pozycjonowaniem i game sensem. Teraz natomiast ja jestem "goły" i padam od granatów próbując zająć strategiczną pozycję na mapie (najczęściej górę). Nie udzielałem się i próbowałem ograniczyć swój "rage" bo nie miałem pomysłu na zmianę - to co się będę czepiał. Ale do głowy wpadło mi kilka, w mojej opinii fajnych pomysłów:

- czy da się włączyć nade'y VIPom dopiero po upłynięciu jakiegoś czasu? Wtedy można ukarać tych co kampią na wieży albo zrobić nimi jakiegoś "plejsa", ale pozwoli to dobrym graczom bez VIPów na równą walkę na początku rundy. Żeby nie zniechęcać do zakupu VIPów i wspierania serwera nie można jednak ustawić za dużego czasu. Myślę, że nawet i 10 sekund wystarczy, przynajmniej mi. Najlepiej 15.
- usunięcie dodawania hp powyżej 100. Jak trafiam dobrze, to chcę zabić, bo sam jestem tak zabijany. Nie mam natomiast nic przeciwko kevlarom i leczeniu się za zabijanie - taką małą przewagę jestem w stanie bez problemu przeżyć. Ale znowu uczyni to VIPy mniej atrakcyjnymi - w takim razie proponuję ustawić cap hp normalnie na 100, ale zwiększyć leczenie za każdy frag. Ilość to już nie wiem, bo nawet nie pamiętam ile się aktualnie dostaje. Poza tym jest jeszcze apteczka, jej też można zwiększyć efektywność. Najważniejsze jest to, żeby dobry strzał, który normalnie by zabił był nagradzany fragiem, a nie wywoływał frustrację.



Dajcie znać co myślicie. Największe dylematy mam co do VIPów. Z jednej strony dają dużą przewagę, no ale z drugiej to z nich utrzymujemy serwer. Dobrze byłoby znaleźć "coś po środku", aby każdemu pasowało.
Avatar użytkownika
Multiadmin
 
Posty: 65
Dołączył(a): 6 lip 2017, o 00:33

Re: Zapisywanie top10 gameMe, opinia odnoście puli map i VIP

Postprzez ✪ kubuś13 » 26 sty 2018, o 01:21

1. Jak dla mnie dodanie właśnie takiego urozmaicenia typu zapis top10 na forum, czy coś co mogłoby chociaż w lekkim stopniu zachęcić do rywalizacji o miejsca w rankingu to świetny pomysł. Tak naprawdę nie daje to nic oprócz rozpoznawalności na serwerze, a mi osobiście nie sprawia już frajdy kolejny raz dobijanie topki i płakanie jak ktoś zabiera 15 pkt.

2. Co do map to dla mnie zmieniajcie, zostawiajcie, dodawajcie, ale moje ukochane Zvk i Ice to proszę zostawić.

3. Niestety lub stety, ale muszę się zgodzić. Granaty typo molotov czy nade denerwują sporą ilość graczy, tak jak te hp. Należę do grupy graczy co zapelenie rzucają co runde granaty w te samo miejsce, ale jak jest to tak irytujące to można coś pozmieniać. Hp też można zmienić, bo cały czas słyszę "dostał 109 w 1 i żyje" i w sumie te pomysły nie są złe.

Trochę słabo mi to wyszło, ale słów dobrać nie mogę. Tak w skrócie mi pasują propozycje :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Multiadmin
 
Posty: 83
Dołączył(a): 8 kwi 2017, o 20:35
Lokalizacja: Szczecin

Re: Zapisywanie top10 gameMe, opinia odnoście puli map i VIP

Postprzez M!styK » 26 sty 2018, o 12:59

1. Ciekawa propozycja, na pewno urozmaiciłaby grę i dodała trochę rywalizacji.
2. Dla mnie mapy są wszystkie w porządku, więc mogłyby zostać w tej postaci, w jakiej obecnie występują. W mojej opinii zlikwidowałbym z puli map "Sovieta". Ta mapa jest dla mnie beznadziejna, ponieważ jest multum małych przestrzeni, a gdy zostaje sytuacja 1v1, wtedy gracz obserwujący się flustruje, bo najwięcej czasu zajmuje szukanie siebie nawzajem.
3. No i o tym też często mówiłem na serwerze. VIPy dają naprawdę dużą przewagę. Przykład z dzisiejszego dnia: niejaki pan Igor rzuca sobie granata... i trafia mnie na -90 hp xD, po czym zaraz w to samo miejsce rzuca mołotowa, gdzie ja mając 10 hp, nie miałem już szans przeżycia. No i to nieszczęsne dodatkowe HP za robienie fragów... ehh. Tu nie potrzeba do tego komentarza.
Avatar użytkownika
Admin D2/MIR
 
Posty: 35
Dołączył(a): 9 kwi 2017, o 15:28
Lokalizacja: Koronowo, Bydgoszcz

Re: Zapisywanie top10 gameMe, opinia odnoście puli map i VIP

Postprzez Alive » 26 sty 2018, o 19:16

Łał, a więc są ludzie którzy potrafią pisać więcej niż ja? No cóż, bywa xD. Co do pomysłów:
1. Nie wiem głównie o co tu chodzi, ale (przynajmniej z tego co zrozumiałem) jeżeli chodzi o to by zrobić ranking stały (czyli dobijasz do topki raz a porządnie, bez takiego czegoś jak reset) to osobiście nie jestem za. Natomiast jeżeli chodzi o zrobienie np. dwóch rankingów: 1.Całościowy, od początku serwera aż do teraz niepodlegający restartowi i 2.Ten co 3 miesięczny który daje za top3 darmowe vipy i jest taki bardziej sezonowy (tutaj można też np. dodać nową zakładkę na np.czyli Hall of fame, i tam będzie kto był w rankingu tym 3 miesięcznym), to spoko
2. Zgodzę się, jeżeli chodzi o powtórki (sytuacja z 1v1 mi się przypomina xD), i fakt, map lego jest za dużo, można usunąć te które nie grają za często.
3. I tu mam mieszane uczucia, bo fakt, często ludzie mówią że vip na awp jest przesadzony, niemniej, nie do takiego stopnia, by utrudniać naprawdę grę. W większości wypadków (z mojego przykładu to powiem) smoke'i i nade'y przeciwnika bardziej mi pomagały, niż rzeczywiście utrudniały grę, serio xD. Jednakże twój pomysł przedstawiony jest chyba najlepszym kompromisem, między graczem, a vipem
We're gonna move
You know you need it, I need it too
you know you need it
It's good for you.
Avatar użytkownika
Admin DM
 
Posty: 204
Dołączył(a): 12 sie 2016, o 21:01

Re: Zapisywanie top10 gameMe, opinia odnoście puli map i VIP

Postprzez shedy » 26 sty 2018, o 19:27

Alive napisał(a):Łał, a więc są ludzie którzy potrafią pisać więcej niż ja? No cóż, bywa xD. Co do pomysłów:
1. Nie wiem głównie o co tu chodzi, ale (przynajmniej z tego co zrozumiałem) jeżeli chodzi o to by zrobić ranking stały (czyli dobijasz do topki raz a porządnie, bez takiego czegoś jak reset) to osobiście nie jestem za. Natomiast jeżeli chodzi o zrobienie np. dwóch rankingów: 1.Całościowy, od początku serwera aż do teraz niepodlegający restartowi i 2.Ten co 3 miesięczny który daje za top3 darmowe vipy i jest taki bardziej sezonowy (tutaj można też np. dodać nową zakładkę na np.czyli Hall of fame, i tam będzie kto był w rankingu tym 3 miesięcznym), to spoko
2. Zgodzę się, jeżeli chodzi o powtórki (sytuacja z 1v1 mi się przypomina xD), i fakt, map lego jest za dużo, można usunąć te które nie grają za często.
3. I tu mam mieszane uczucia, bo fakt, często ludzie mówią że vip na awp jest przesadzony, niemniej, nie do takiego stopnia, by utrudniać naprawdę grę. W większości wypadków (z mojego przykładu to powiem) smoke'i i nade'y przeciwnika bardziej mi pomagały, niż rzeczywiście utrudniały grę, serio xD. Jednakże twój pomysł przedstawiony jest chyba najlepszym kompromisem, między graczem, a vipem


Nie mam na myśli jakichkolwiek zmian co do systemu, który mamy teraz, czyli reset co 3 miesiące. Jest to sposób na odświeżenie, zawsze wtedy gracze wracają żeby znowu wbić topkę i pograć "na nowo".

Mój pomysł polega na tym, że przed każdym resetem ktoś odpowiedzialny za to wejdzie, cyknie zdjęcie albo przepisze to gdzieś i wrzuci na forum. W ten sposób można sobie podejrzeć, wchodzisz w interesujący cię 3-miesięczny okres i sprawdzasz kto wtedy był w top10 i na jakim miejscu. Tak, żeby coś z tego zostało, a nie po prostu znika. Tak jak napisałem: mały dodatek, przyjemny i dużo nie wymaga. Raz na 3 miesiące coś takiego zrobić to easy. Nawet Semi mi wspominał, że gameMe ma chyba taką opcję zapisywania top10 do pliku, co tylko by to ułatwiało.
Avatar użytkownika
Multiadmin
 
Posty: 65
Dołączył(a): 6 lip 2017, o 00:33

Re: Zapisywanie top10 gameMe, opinia odnoście puli map i VIP

Postprzez Alive » 26 sty 2018, o 19:31

Czyli Hall of fame z każdego kwartału xD. Łatwo jest zrobić na forum odzielny nawet dział i "Top10-IIIKwartał2017", całkiem spoko pomysł, jestem za XD.
We're gonna move
You know you need it, I need it too
you know you need it
It's good for you.
Avatar użytkownika
Admin DM
 
Posty: 204
Dołączył(a): 12 sie 2016, o 21:01

Re: Zapisywanie top10 gameMe, opinia odnoście puli map i VIP

Postprzez Semi™ » 30 sty 2018, o 00:01

Troche się zabierałem za napisanie tego- wybacz Shedy, ale brak mi ostatnio czasu.. zdecydowanie, doba mogła by mieć z 48h :D.

Co do zapisywania statystyk, czemu nie- wystarczy zwykły ss z top10 tuż przed restartem punktów i odpowiedni dział na forum. Skoro rzuciłeś pomysł to może chcesz sprawować nad tym władzę? :D

Mapy i widzisz Shedy.. tu się robi problem. Nie narzekaj na mapy, nie widziałem abyś kiedykolwiek jakąś mapę nową zaproponował. Więc moim zdaniem nie powinieneś marudzić. To tak samo jak ktoś kto nie chodzi na wybory a narzeka bo dana partia dostała się do władzy, nie było go no na cholerę się teraz udziela. Jednak skoro poruszyłeś temat. Chciałbyś pozbyć się wiekszośći map lego.. hm.. niestety, ale Lego i minecrafty są to bardzo lubiane i często grane (sprawdź sobie na gameme) statysyki czasu granych map. Oczywiście najwięcej ma ZVK (które moim zdaniem jest już w pizdu nudne) i lego2016. Zresztą na AWP praktycznie 90% map to ten sam typ mapy, wieża, schodki/rampa i tyle, z tym że niektóre w wydaniu lego, minecrafta bądź zwykłym np lego2, nuke i zwykły minecraft. Większosć map na AWP jest nudnawa bo jest robiona pod jeden schemat. Też mi brakuje czegoś nowego i fajnego, ale tu tkwi paradoks że graczę nie lubieją grać innych/nowych map dajmy na to mapa eraser, pomijam fakt że hitboxy były tam troszkę zrąbane, ale ta mapa była znienawidzona przez graczy.. jak często jest grana mapa Jail? Soviet? Ice? czy inne mapy o tematyce innej niż wieża/rampa i lego? :D. Znajdź nam taką nową mapę, która nada się na AWP i będzie trochę pod skilla a nie na czystego rusha :). Bo z chęcią zagrałbym właśnie taką mapę. Coś w stylu dwa budynki oddalone od siebie i czysta snajperska zabawa, bez możliwości rushowania coś typu Soviet (może z równicą że budynki są za blisko). Znajdź mi coś takiego a spełnię jedno Twoje życzenie :d (Warunek.. mapa ma się znaleźć w top5 najczęściej granych)

Co do map typu india, zgodzę się mamy tego za dużo, zdecydowanie. Jedyne Indie jakie bym zostawił to Big india oraz india cs1.6. Reszta według mnie jest do wylotu. Są to dwie lubiane i grane (sporadycznie ) mapy.

VIP?
Może i masz trochę racji że jest to lekko p2w, jednak VIP musi mieć jakieś "większe" przywileje bo w końcu za to się płaci. A no i idzie zabić jednym strzałem jak się chce i umie. Niemniej można zmienić troszkę HP Vipom, mianowicie do tej pory est tak że za zwykłe zabicie kogoś VIP ma +5HP a za HS ma +10hp. Możemy póki co zmienić opcję aby VIP zyskiwał jedynie HP za zabicie poprzez HS i niech jest to +5HP a nie 10, jak do tej pory. Brzmi bardziej fair? Zabicie poprzez strzał w głowę nie zawsze jest taki prosty, więc myślę że to nie najgorszy pomysł. Apteczka bez zmian dodająca +50HP.


Co do granatów? Wybacz chcesz pozbawić VIPa wszystkich przywilejów? :D. Dajmy na to że usuniemy mołotowa i co w zamian flesha? To zaraz zacznie się płacz że jak na AWP można mieć błyski. Jeżeli chcesz usunięcia granatów zarzuć pomysłem, który zastąpi mołotowa inną w miarę uzyteczną rzeczą, za którą gracz może skusi się na tego VIPa za 5zł. Licznik czasowy nie jest zły, ale co to Ci da? Mołotowy/granaty często lądują na wieżach (moim zdaniem słusznie) są one bardzo przydatne w takich sytuacjach gdzie ktoś kampi właśnie na wieży. Dlatego uważam że usunięcie granatów to akurat kiepski pomysł. No chyba że na serwerze wyląduje jeszcze plugin AntyCampa i może AntyRusha? Tzn czasowe ograniczenia :). Przez 30s-1min nie ma możliwości rushowania dalej niż połowa mapy- w innym przypadku samobójstwo. I antyCamp że po max 30s w jednym miejscu zaczyna nas bić/oznaczać :).

Podsumowując propozycje nie głupie, jednak jeżeli oczekujesz czegoś od nas, dawaj nam coś w zamian jakiś inny pomysł co czym możemy zastąpić :D. No i czekam na Twoje propozycję map! Może znajdziesz coś ciekawego.. coś godnego serwera AWP.. no i coś co gracze przyjmą z ochotą i będą to grać :D.
Obrazek
Avatar użytkownika
Headadmin
 
Posty: 322
Dołączył(a): 2 kwi 2017, o 17:40
Lokalizacja: Poznań

Re: Zapisywanie top10 gameMe, opinia odnoście puli map i VIP

Postprzez shedy » 30 sty 2018, o 11:38

Tak przeczytałem cały twój post Semi i wydaje mi się, że ty mojego nie przeczytałeś xD

Semi™ napisał(a):Co do zapisywania statystyk, czemu nie- wystarczy zwykły ss z top10 tuż przed restartem punktów i odpowiedni dział na forum. Skoro rzuciłeś pomysł to może chcesz sprawować nad tym władzę?


Nawet i mógłbym, jeżeli znałbym dokładną datę resetu. Ale z racji, że może tu się pojawić konflikt z możliwą nieobecnością albo zwykłym brakiem czasu najlepszym rozwiązaniem byłoby to zautomatyzowanie poprzez zapis do pliku, oczywiście o ile taka opcja istnieje. To akurat najmniejszy problem wykminić co i jak, do resetu jeszcze trochę czasu zostało z tego co wiem.


Semi™ napisał(a):Mapy i widzisz Shedy.. tu się robi problem. Nie narzekaj na mapy, nie widziałem abyś kiedykolwiek jakąś mapę nową zaproponował. Więc moim zdaniem nie powinieneś marudzić.


Na to odpowiem moim cytatem, przecież sam o tym wspomniałem, że nie mam jak na razie praw do narzekań :D
shedy napisał(a):Druga sprawa to moja opinia na temat map. Nie mam tu wiele do gadania jak na razie, bo sam się tym nie zająłem



Semi™ napisał(a):jak często jest grana mapa Jail? Soviet? Ice? czy inne mapy o tematyce innej niż wieża/rampa i lego?


No te mapy są akurat słabe. Jail ma bardzo słabą konstrukcję, to samo Ice. Dobry gracz, jak np. ja potrafi bez problemu ukarać kogoś kto mapy nie zna albo nie spodziewa się, że ktoś jest przewidzieć dane rzeczy/miejscówki na bazie doświadczenia. Soviet jest akurat całkiem spoko pod względem funu, bo mamy jedyną mapę z dostępnym Deaglem. No ale nie można mieć za dobrze i budynki są nie równe, w ct gra się o wiele trudniej bo jest mniej miejsc do wychylenia, a 5 razy więcej do patrzenia. Wytłumaczyłem już w pierwszym poście dlaczego podaję lego_2k16 jako przykład, odbija się od schematu, ale jednocześnie nie zachęca do bezsensownego kampienia i chowania się - jest sto razy więcej możliwych sposobów na zagranie rundy niż na schematowych mapach z jedną rampą i wieżą po środku.


Semi™ napisał(a):Może i masz trochę racji że jest to lekko p2w, jednak VIP musi mieć jakieś "większe" przywileje bo w końcu za to się płaci.


Całkiem możliwe jest, że dlatego właśnie napisałem:
shedy napisał(a):Nie udzielałem się i próbowałem ograniczyć swój "rage" bo nie miałem pomysłu na zmianę - to co się będę czepiał. Ale do głowy wpadło mi kilka, w mojej opinii fajnych pomysłów:

shedy napisał(a):Największe dylematy mam co do VIPów. Z jednej strony dają dużą przewagę, no ale z drugiej to z nich utrzymujemy serwer. Dobrze byłoby znaleźć "coś po środku", aby każdemu pasowało.


:D :D Sawlos nawet zarzucił na privie propozycją, która mi się spodobała. Dajmy VIPom leczenie się do full hp za każdy zdobyty kill, ale nie przekraczając granicy 100. W ten sposób mogą po dostaniu "skana" wrócić do stanu z początku rundy, ale nie mają przewagi "nieśmiertelności", gdzie nie giną od prawidłowego strzału za 100+.
To jest właśnie największy problem - przegrywanie z VIPem, mimo że było się lepszym, czyli trafienie szybciej go niż on nas i dobrym strzałem, który normalnie by zabił. A jak już nawet trafimy za 200 trzema strzałami w nogę to trudno, było lepiej strzelać. Jak to się obaj zgodziliśmy, coś te VIPy muszą mieć, a ta opcja w ogóle by mi nie przeszkadzała.


Semi™ napisał(a):Co do granatów? Wybacz chcesz pozbawić VIPa wszystkich przywilejów? . Dajmy na to że usuniemy mołotowa i co w zamian flesha? To zaraz zacznie się płacz że jak na AWP można mieć błyski. Jeżeli chcesz usunięcia granatów zarzuć pomysłem, który zastąpi mołotowa inną w miarę uzyteczną rzeczą, za którą gracz może skusi się na tego VIPa za 5zł. Licznik czasowy nie jest zły, ale co to Ci da? Mołotowy/granaty często lądują na wieżach (moim zdaniem słusznie) są one bardzo przydatne w takich sytuacjach gdzie ktoś kampi właśnie na wieży.


??? Wyraźnie napisane dlaczego to zaproponowałem. To że granaty lądują na wieżach to bardzo dobrze, bo ludzie tam siedzą po pół minuty i reszta czeka wiedząc, że i tak na 90% ta osoba zginie. Dobrzy gracze na wieże wchodzą tylko, jeżeli innego wyjścia już nie ma.
shedy napisał(a):czy da się włączyć nade'y VIPom dopiero po upłynięciu jakiegoś czasu? Wtedy można ukarać tych co kampią na wieży albo zrobić nimi jakiegoś "plejsa", ale pozwoli to dobrym graczom bez VIPów na równą walkę na początku rundy. Żeby nie zniechęcać do zakupu VIPów i wspierania serwera nie można jednak ustawić za dużego czasu. Myślę, że nawet i 10 sekund wystarczy, przynajmniej mi.


10 sekund nie wystarczy ci na bezstresowe wejście na wieże i pokaranie graczy, którzy tam nie patrzą. Nikt nie rzuca molo/HE na wieżę w pierwsze 10 sekund, ale na rampy. A to bardzo często kończy się śmiercią dla gracza bez VIPa. Po pierwsze nie ma jak tego skontrować, bo sam HE/molo nie ma. Po drugie gracz rzucający nejdy nie musi się nigdzie pokazywać, spokojnie rzuca to sobie z respa będąc ukrytym przed wychylającym na rampie. Po trzecie spowolnienie po dostaniu HE jest tak dotkliwe i trwa na tyle długo, że w 90% przypadków nie da się już cofnąć i spróbować wychylić jeszcze raz.

O fleshach nic nie wspomniałem i nie mam zamiaru - kompletna głupota. Zwróć uwagę, że zacząłem dyskusję o nade'ach w sposób: "czy da się" - informację od Majkiego dostałem, że wymagałoby to za dużą ingerencję w plugin i nie jest to warte zachodu. W całości to rozumiem, luźna propozycja, nie wyszło: trudno. Znajdziemy może coś innego.


Tak może wybrzmiał ten post negatywnie w stosunku do tego co napisałeś, ale odnoszę poważne wrażenie, że zupełnie mojego toku myślenia i intencji nie zrozumiałeś :D
Avatar użytkownika
Multiadmin
 
Posty: 65
Dołączył(a): 6 lip 2017, o 00:33

Re: Zapisywanie top10 gameMe, opinia odnoście puli map i VIP

Postprzez Semi™ » 1 lut 2018, o 18:45

Nie Shedy, spokojnie wszystko zrozumiałem, zręsztą pisałem Ci jak to było :D

Odnosząc się do zapisu top10. Czy da się to zrobić automatycznie to pytanie musiałbyś skierować do Majkiego bo to on tym się zajmuję i to ogarnia :D. Reset jest co 3 miesiące. Ostatni reset był 1 stycznia.

Tak, wiem Shedy że nie narzekasz, zwracasz tylko grzecznie uwagę. Doceniam to, a jeszcze bardziej docenię jak znajdziesz jakąś zajebistą mapkę w warsztacie, bo ja wrzucałem kilka razy propozycję map i ciężko.. cięzko o mapę, która będzie odbiegała od schematu ;//

Słabe hm.. To zależy kto co lubi szczerze powiedziawszy. Tak czy siak wolę zagrać Jaila czy Ice'a zamiast jakiegoś dennego lego bądź (jak wspominałem) według mnie nudnej ZVK. Nudnej tylko pod tym względem, że grana jest często i po prostu mi osobiścię się znudziła, to już wole dust_sky :D. Owszem Soviet jest dośc wymagająca mapą, ale jest ona troszkę na skilla, szczególnie po stronie CT, ale mnie się to podoba i obojętne mi to po której stronie gram na owej mapie.

Pomysł Sawlosa jest dośc oryginalny i szczerze powiem że ciekawy. Jednak tymi sprawami zajmuje się również Majki i tą sprawe trzeba by było przedyskutować z nim. Niemniej ma to ręce i nogi. Pamiętaj tylko że z drugiej strony normalnego gracza da się również obić (strzałem w nogi) i takie odnawianie HP do 100% może być troszkę OP. No i na pewno wtedy trzeba by było zrezygnować z apteczki a dać np coś w zamian, kwestia obgadania.

Nie wiem. Szczerze to kwestia lekko sporna z tym wyłączeniem neydów. Tak jak pisałem wyżej jednak VIP za coś płaci. Nie wiem, trzeba by było wpaść na jakiś neutralny pomysł. Może faktycznie jakieś ograniczenie czasowe, nie wiem niech się inni co do tego wypowiedzą, może ktoś wpadnie na lepszy pomysł?
Obrazek
Avatar użytkownika
Headadmin
 
Posty: 322
Dołączył(a): 2 kwi 2017, o 17:40
Lokalizacja: Poznań

Re: Zapisywanie top10 gameMe, opinia odnoście puli map i VIP

Postprzez Deasily » 14 lut 2018, o 01:04

Obrazek

Nie wiem czy jest lepszy dowód popierający usunięcie granatów :lol:
Avatar użytkownika
Blacklisted
 
Posty: 39
Dołączył(a): 11 lut 2017, o 18:04

Następna strona


Powrót do Propozycje