NASZE SERWERY:



[PL] TerytoriumK2.PL [FFA][128TR]

137.74.0.202:27015

GameMe

[PL] TerytoriumK2.PL [COD MOD][128TR]

137.74.0.202:27016

Gametracker
GameMe

[PL] TerytoriumK2.PL [AWP][128TR]

137.74.0.202:27017

Gametracker
GameMe

[PL] TerytoriumK2.PL [DM][128TR]

137.74.0.202:27018

Gametracker
GameMe

[PL] TerytoriumK2.PL [1v1][128TR]

137.74.0.202:27019

Gametracker
1v1 Stats

[PL] TerytoriumK2.PL [TS3]

ts3.terytoriumk2.pl

Gametracker
Prośba o kanał TS


Zwiększenie punktów gameMe za headshot (1 -> 2)

Zwiększenie punktów gameMe za headshot (1 -> 2)

Postprzez shedy » 5 mar 2018, o 20:54

Deathmatch wiadomo służy głównie do trenowania pamięci mięśniowej i strzelania, ale jak zawsze gdy w grę wchodzi jakiś ranking to ktoś próbuje go wbić. Ja np. chętnie bym tam sobie więcej tej topki wbił, ale jest to prawie niemożliwe. Respawny są, jak każdy grający na deathmatchach wie, daremne. Jakoś 1 na 3 razy respimy się twarzą do ściany i zanim zdążymy się odwrócić to przeważnie jest już za późno. To samo z genialnymi respami np. na środku mida na inferno, gdzie dostajemy nagle z longa/shorta, szczura, respa, balkonu i second mida - powodzenia :D

Aktualnie gdy uda mi się dostać dobrego respa i zacząć jakiś killing spree np. 12 fragów, z czego połowa to headshoty, dostaje jakoś 41 punktów (średnio po 2 na frag, + 1 za te 6 headshotów i 11 za multi kill 12 fragowy). Potem jednak dostaję w/w respy i -5 za śmierć, wystarczy że zdarzy się to kilka razy pod rząd lub w małych odstępach czasu i już po punkcikach :( A wiadomo, że na respy i na ustawienie graczy wokół nas nie mamy żadnego wpływu, co trochę irytuje (czyt. bardzo wkur**a).

Moja propozycja: zmienić ilość zdobywanych punktów za headshot z 1 do 2 - mała różnica, ale zawsze coś. Może to też zachęcić do faktycznego próbowania celowania w głowę i grania z głową, zamiast chaotycznego obracania się o 180 stopni co sekundę i walenia full-auto we wszystko co się rusza. Przy moim sensivity potrafi to nieźle zaorać rękę, jeżeli punkcików tracić nie chcę. Nie raz wychodzę z DM'a z K/D Ratio 2.0+ po 15 minutach, a tu tylko +40pkt. Trochę odstrasza :P

Co wy na to?

PS. Też pewien nie jestem do jakich broni się to odnosi, ale na pewno jest tak z AK.
Avatar użytkownika
Headadmin
 
Posty: 141
Dołączył(a): 6 lip 2017, o 00:33

Re: Zwiększenie punktów gameMe za headshot (1 -> 2)

Postprzez Xant » 7 mar 2018, o 18:49

Osobiście od czasu do czasu wchodzę na DM'a w celu rozgrzania się. Bardzo dobrze wiem o czym mówisz i co masz na myśli, ale szczerze powiedziawszy nie wiem czy jest sens dodawania czegoś takiego. Moim skromnym zdaniem DM jest tylko po to, żeby rozgrzać się przed meczem + pamięć mięśniowa, a zwłaszcza szybkie poruszanie myszką ( flicki i tym podobne ).
Zwiększenie punktów za headshot zmusiłoby graczy, którzy i tak grają na punkty do jeszcze większego kampienia. Sądzę, że od słabych respów jest jedynie gorsze kampienie. Nie wiem czy to dobry pomysł bo i tak bardzo dużo osób na DMIE i tak już kampi wbijając nie potrzebnie topke na takiego typu serwerze.
Admin AWP
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29 wrz 2017, o 11:40

Re: Zwiększenie punktów gameMe za headshot (1 -> 2)

Postprzez WorQ » 8 mar 2018, o 19:33

Jeśli zdecydujecie się na zwiększenie pkt to niech któryś H@ się do mnie zgłosi osobiście, bo z tego co pamiętam to nie macie tam dostępu, a nawet jak macie, to nie chce żebyście tam grzebali bo łatwo jest wszystko zrestartować....
"Mając wszystko, masz tyle, na ile Cię stać... Nie mając nic, masz tyle, na ile dusza pozwala"
Obrazek
Avatar użytkownika
Headadmin
 
Posty: 617
Dołączył(a): 4 wrz 2015, o 21:59
Lokalizacja: PN - WLKP

Re: Zwiększenie punktów gameMe za headshot (1 -> 2)

Postprzez shedy » 13 mar 2018, o 17:07

Obrazek

20 minut grania Nuke'a na DM'ie:
- K/D Ratio = 2.01, czyli średnio na każdą śmierć zdobywam 2 fragi,
- 2 graczy z większa ilością śmierci ode mnie: 107 moich do ich 118 i 130. Mając mniej śmierci wyprzedzam jednego o 100 fragów, drugiego o 78,
- ~48% (można przybliżyć, że połowa) fragów zdobyta headshotem.

Wyświetlone statystyki z !rank nie pokrywają się z tabelą i tym co napisałem bo wcześniejszą mapą było Inferno, z którego wyszedłem z balansem 0 punktowym - zapomniałem wpisać retry w konsoli. Ale można wyliczyć wszystko po prostu z tabeli.

Czyli po 20 minutach grania, a co ja gadam - napier***** DMa, machania myszką jak opętany przy moim 900eDPI*, skupiania się na zdobywaniu multifragów i zjedzeniu tysiąca włosów z głowy przez te wszystkie denerwujące sytuacje, które mają miejsce co 10 sekund wyszedłem zwycięsko. Ba, jak księciuniu z przewagą 78 i 100 fragów nad odpowiednio drugim i trzecim graczem i mniejszą ilością śmierci. No i co? No i +88 tylko. Teraz wystarczyłoby, że zrespię się w jakimś daremnym miejscu przodem do ściany i połowa tych punktów, które nabijałem w pocie czoła 20 minut pójdzie z dymem w 15 sekund.


Kolejnym argumentem, wg mnie dosyć istotnym jest to, że nie za każdy headshot dostaje się punkty. Z tego co mi mówiono to osoba, którą fragujemy musi być z przeciwnego teamu (wiadomo Deathmatch, ale teamy się wybiera bo tak silnik gry jest stworzony). Dlatego myślę, że te zwiększenie punktów nikomu nie zaszkodzi. A takiej osobie jak ja, czyli lubiącej sobie wirtualne punkciki nabić przy okazji trenowania/rozgrzewania się pozwoli na szeroki uśmiech jak awansuję w topce :D


*Jak ktoś nie wie to ciekawostka czym jest eDPI: podajemy w ten sposób swoje sensitivity w grze, bo każdy ma inną myszkę z innym DPI.
eDPI = DPI myszki * sensitivity w grze. Czyli u mnie 500DPI * 1.8 sens = 900eDPI. eDPI - efektywne DPI.
Avatar użytkownika
Headadmin
 
Posty: 141
Dołączył(a): 6 lip 2017, o 00:33



Powrót do Propozycje