NASZE SERWERY:



[PL] TerytoriumK2.PL [FFA][128TR]

137.74.0.202:27015

GameMe

[PL] TerytoriumK2.PL [COD MOD][128TR]

137.74.0.202:27016

Gametracker
GameMe

[PL] TerytoriumK2.PL [AWP][128TR]

137.74.0.202:27017

Gametracker
GameMe

[PL] TerytoriumK2.PL [DM][128TR]

137.74.0.202:27018

Gametracker
GameMe

[PL] TerytoriumK2.PL [1v1][128TR]

137.74.0.202:27019

Gametracker
1v1 Stats

[PL] TerytoriumK2.PL [TS3]

ts3.terytoriumk2.pl

Gametracker
Prośba o kanał TS


Patch 1.10: "2 nowe klasy, 4 nowe mapy, dalsze zmiany"

Patch 1.10: "2 nowe klasy, 4 nowe mapy, dalsze zmiany"

Postprzez shedy » 4 kwi 2018, o 16:53

Opis

Podziękowania dla:
Majki - pomoc w ogarnięciu infrastruktury serwera testowego, pomoc merytoryczną, wrzucenie zmian na serwer
Deasily - testowanie zmian, pomoc merytoryczną
Daje'Na'Maxxxa - testowanie zmian

Tym razem większe zmiany. Więcej wkrótce!

Posty Lista Map i Lista Klas zostały odpowiednio zaktualizowane.

Zmiany w rozgrywce

- Zwiększono efektywność statystyki "Obrażenia", dodając do niej punkty będziemy zadawać więcej obrażeń niż na wcześniejszej wersji.
- Od teraz wszyscy gracze CT będą otrzymywać Defuse Kit na starcie rundy.
- Do wyrzucenia przedmiotu można teraz skorzystać z komendy !d (!wyrzuc dalej działa).

Naprawione bugi

- Snajper nie będzie już po zabiciu z AWP przy wykorzystaniu bonusowej inteligencji pokazywał, że zabił z noża (lub innej broni) jeżeli dokonamy zmiany broni po strzale w ciągu 0.1 sekundy. // i nie będzie zabierał punktów gameMe jak za kosę :D
- Księga expa: poprawiono opis - po ostatniej aktualizacji poprawnie dawała 80 dodatkowego doświadczenia zamiast 20, ale opis był niezaktualizowany.
- Tajemnica admirała: poprawiono literówkę w opisie - magazynak -> magazynek (dzięki Oxford za info!)
- Komandos powinien już zawsze poprawnie zabijać jednym uderzeniem z noża (prawym przyciskiem myszy).
- Nóż komandosa: posiadając ten item powinniśmy już zawsze poprawnie zabijać jednym uderzeniem z noża (prawym przyciskiem myszy).
- Autodestrukcja: posiadając ten item powinniśmy już zawsze poprawnie zabijać graczy wokół nas po śmierci.
- AWPSnajper: posiadając ten item powinniśmy zawsze poprawnie zabijać jednym strzałem z AWP // nikt mi nie zgłaszał, że ten item nie działa ani sam tego nie zauważyłem, ale zmieniłem w razie czego sposób jego działania analogicznie do klasy Snajper

Zmiany w puli map

+ Dodano mapę de_cobblestone (oficjalna)
+ Dodano mapę de_aztec (oficjalna)
+ Dodano mapę de_eldorado (wersja dla CS:GO)
+ Dodano mapę fy_poolday (wersja dla CS:GO)

Zmiany w przedmiotach

- Kamuflaż: Zmiana wartości przy losowaniu siły przedmiotu 160-230 -> 110-150 // mniejsza wartość = mniejsza widoczność
- Taktyczne naboje: zwiększona szansa na opróżnienie magazynku przeciwnika 10% -> 14.2%
- Tajemnica zabójcy: zwiększona szansa na wyrzucenie broni przeciwnika 10% -> 14.2%

Zmiany w klasach

--Szturmowiec-- NOWA KLASA
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Obrażenia: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20

Bronie: M4A4 / P250 / Flash / Granat taktyczny / Medi-Shot
Opis: Posiada granat taktyczny pokazujący przeciwników i zastrzyk leczący 50 zdrowia.
Posiada umiejętność?: NIE

--Infiltrator-- NOWA KLASA
Inteligencja: 5
Zdrowie: 5
Obrażenia: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15

Bronie: M4A1-S / USP-S / Flash / Smoke
Opis: Posiada wbudowane Buty Szturmowego - niesłyszalne kroki
Posiada umiejętność?: NIE


--Wspinacz--
Bronie: + Flash
Zwiększono trzykrotnie bonus z inteligencji do szybkości przyciągania się liną. Zmiana maksymalnej wartości na 30/30 poziomie inteligencji: 117.5 -> 152.5

--Kangur--
Inteligencja: 0 -> 5
Zdrowie: 0 -> 5
Bronie: + Flash

--Strzelec wyborowy--
Zdrowie: 0 -> 5
Kondycja: 0 -> 15
Usunięto M4A4, teraz startuje tylko z AK-47.

--Obrońca--
Zdrowie: 40 -> 50
Wytrzymałość: 20 -> 30

--Snajper--
Inteligencja: 5 -> 0
Kondycja: 25 -> 20
Bronie: Deagle -> Glock
Opis: Zadaje 120% -> 115% obrażeń z AWP (+inteligencja)

--Saper--
Zdrowie: 20 -> 25
Bronie: Glock -> Tec-9 / + HEGrenade
Zwiększone bazowe i bonusowe (od inteligencji) obrażenia min. Teraz obrażenia na 30/30 poziomie inteligencji wynoszą 125.

--Demolitions--
Zdrowie: 20 -> 25
Bronie: Glock -> Five-Seven
Zwiększone bazowe i bonusowe (od inteligencji) obrażenia ładunków wybuchowym. Teraz obrażenia na 30/30 poziomie inteligencji wynoszą 130.

--Chemik--
Inteligencja: 10 -> 15
Zdrowie: 20 -> 30
Bronie: + HEGrenade / + Flash
Zwiększone bazowe i bonusowe (od inteligencji) obrażenia beczek z chemikaliami. Teraz obrażenia na 30/30 poziomie inteligencji wynoszą 50 za jedno (z 7 możliwych) uderzeń beczki.

--Wsparcie ogniowe--
Zdrowie: 5 -> 15
Wytrzymałość: 10 -> 15
Bronie: Glock -> FiveSeven / + HEGrenade / + Smoke
Zwiększone bazowe i bonusowe (od inteligencji) obrażenia rakiet. Teraz obrażenia na 30/30 poziomie inteligencji wynoszą 77.

--Zwiadowca--
Inteligencja: 0 -> 5
Kondycja: 30 -> 35
Bronie: + Flash
Opis: Brak -> Posiada przeźroczysty model. Widoczność spada do 100 jednostek. Posiada 1/5 szansy na natychmiastowe zabicie ze scouta.

--Rusher--
Obrażenia: 5 -> 10
Bronie: Glock -> P250 / + Flash / + Smoke
Opis: Brak -> Posiada wbudowany Moduł Odrzutowy który ładuje się co 4 sekundy.
Posiada umiejętność?: NIE -> TAK / Użycie pod !useclass
Wskazówka: Przed użyciem umiejętności podskocz! Jeżeli stoisz w miejscu przeniesiesz się o zaladwie kawałek, a biegnąc praktycznie nic się nie stanie.

--Komandos--
Zdrowie: 40 -> 30
Kondycja: 60 -> 55
Avatar użytkownika
Headadmin
 
Posty: 141
Dołączył(a): 6 lip 2017, o 00:33

Re: Patch 1.10: "2 nowe klasy, 4 nowe mapy, dalsze zmiany"

Postprzez PanOxford » 4 kwi 2018, o 18:48

Ale zmiany O_o gratulujemy ze wszystko poszlo po mysli :) i oczywiście oczekujemy na wiecej :) fajnie ze zostalem uchwycony <3
Słowo "nie" pot­ra­fi bar­dziej zra­nić niż nóż wbi­ty w plecy...
Avatar użytkownika
Użytkownik
 
Posty: 75
Dołączył(a): 22 sty 2017, o 14:35



Powrót do Informacje i aktualności